Cegıd Rock’n Roll Şarkı Sözleri

Cegıd Rock’n Roll şarkı sözleri hemen altta. Bu parça Delüzyon albümünde yer almıştır.

Cegıd Rock’n Roll şarkı sözleri

Ceg çıkıp hepinizle maytap geçti siz..
Dediniz ki “gördüğüm en manyak rapçisin”
Haptan bahsedince, kaplan pençesini..
Çıkarttı bana bi çok ahlak bekçisi
 
Biliyosun benim için müzik amaç
Bu yüzden yüzüne vuruyo bi kaç düzine punch
Müziğim hüzüne karşı ve ben yüzüne karşı
Aşk haykırcam Berrak Tüzünataç
 
Çünkü Ceg yeni Nejat ve başarı tek şart
Geçen gün rap çalıyodu bir petshop
Seks şarkımı çalsın o halde sexshoplar
Çünkü fenomenim ben Hakan Hepcan..
 
Şehinşah, Keişan, Heijan ve deccal..
Karışımı gibi bişiyim, bi çeşit şeytan
Sadece heyecan için kafama ketçap
Döküp yaptığımı söylüyorum headshot
 
Nakarat:
Aslında herkes yanılıyo
Hayat; Sex, Drugs, Rap, Rock’n Roll
İşte bu yüzden deli gibi bağırıyom
Sanki Rock’n Coke’ta gibi; fuck’em all
 
 
Battle’ı s*kiyim! Benim battle’ım bi kasa..
Bira hakkında.. anlamıyo Jagged’ı piyasa
Çünkü bu piyasa uzaktan Cameron Diaz’a..
Benziyo ama yakından Ricardo Diaz hah
 
Ben işimi yapmadan bi sigara sardım
Sonra sigaramı yakıpta bu plana sadık..
Kalıp piyasanın p*çlerini denize attım
Ve bu denize binlerce pirhana saldım
 
Okey biraz abarttım fakat benim işim bu
Öyle olmasaydı halen bira satardım
Aile baskısı.. malum bide tasarruf için..
Garsonluk yapardım.. bide sakardım ki..
 
Anlatamam, arzum biraz huzur ama
“Hey! İki bira bi su, bide tiramisu bana”
Kimi zaman bahçede ki bi çiçeği sulamak
İzmarit toplamak.. bide pisuvara..
 
Yapışan o kıllar… ben b*kuda, kusmuğuda..
Temizledim, insanların taharet musluğuna..
Sıçtığını bile gördüm, bu yüzden uslu duran..
Veyahut susturulan biri olmucam çünkü
 
Nakarat:
Aslında herkes yanılıyo
Hayat; Sex, Drugs, Rap, Rock’n Roll
İşte bu yüzden deli gibi bağırıyom
Sanki Rock’n Coke’ta gibi; fuck’em all
 
Bizler bu dünyaya sadece dekor
Olarak geldik ve hep ezildi ghetto
Megoloman p*çlerin alayına defol
Demek için burda bu alter egoo
 
Bizi otomatik robot gibi çalıştırıp, otomobil almak için
Oynamayı öğrettiler Loto
Ve Spor Toto.. bu sistem homo homie
Ölene dek bağarcam; Bize de mi lolooo?
 
Koko diil gogo içip uçuyorum lokomotif..
Motorundan hızlıyım ve C harfi logo
Benim göğsümde, slipdonun içinde de popom
Boş pist! Çıldır! Moshpit! Pogooo
 
Tam şuanda kendimi bi Rock yıldızı..
Gibi hissediyorum, gözüm kan kırmızı ahh
Bu yüzden ortak, benimle orta..
Parmağanı kaldırıp bağarır mısın? Hadi!
 
Nakarat:
Aslında herkes yanılıyo
Hayat; Sex, Drugs, Rap, Rock’n Roll
İşte bu yüzden deli gibi bağırıyom
Sanki Rock’n Coke’ta gibi; fuck’em all

Bilgilendirme amaçlı eklenmiştir. Hak sahiplerinin talebi durumunda kaldırılabilir.

+ +